אומן האמבט והפרקט

חנות בוטיק מהממת לעיצוב הבית והכל תחת קורת גג אחת: מכירה והתקנת פרקטים, מכירת קרמיקה, ארונות אמבטיה בהתאמה אישית, כלים סניטרים, מקלחונים ועוד

 

נגב

קבוצת נגב היא החברה המובילה והגדולה בישראל למתן פתרונות כוללים בתחום הבנייה ושיפוץ הבית, בעיקר בכל הנוגע לאריחי גרניט פורצלן, כלים סניטריים וברזים.

הקבוצה התחילה את דרכה לפני יותר בירוחם בשנת 1969 כמפעל לייצור של אריחי קרמיקה, אבל מאז שפתחה את החנות הראשונה ברמת גן הכל היסטוריה.

למרות 50 השנה שעברו מפתיחת החברה, הסבה לייצור אריחי גרניט פורצלן ושינוי השם (מנגב קרמיקה לקבוצת נגב שכוללת מספר של רשתות קמעונאיות) המהות נשארה.

מאז ועד היום מדובר בחברה שנותנת את הטון בכל הנוגע לעיצוב, הופכת כל פעולה ביתית לחוויה וגורמת לכל חלום עיצובי להיות מציאות.

הכי טוב שיש

בקבוצת נגב מאמינים שלכם כלקוחות מגיע ליהנות מהמוצרים הטובים, האיכותיים והאמינים ביותר ולכן הם מייצגים רק מותגים בינלאומיים מובילים.

למשל: כלים סניטריים שלVilleroy & Boch , אריחים של Atlas Concorde, ברזים של Eurorama, אביזרים לאמבט מבית Grohe ועוד.

בחברה גם מעמידים לרשות הלקוחות את NOVO – מותג הבית שלהם שכולל את כל מה שבית צריך: מרצפות, כיורים, אמבטיות, ארונות ועוד. המשמעות היא שלכם נשאר רק לבחור את מה שמוצא חן בעיניכם, עונה על הדרישות הספציפיות שלכם ומתאים לקו העיצובי שלכם.

החל מ-2014 מוצרי נובו נושאים את התו הירוק מטעם מכון התקנים הישראלי, מה שמעיד על תהליכי ייצור שתומכים באיכות הסביבה.

שיטת הלוקים

בקבוצת נגב מאמינים שתהליך בחירה של מוצרים לבית יכול להיות מהנה, קלה ומהירה, מה שהביא ליצירה של “שיטת הלוקים”

מדובר בכלי חדשני שמאפשר לבחור לוק אחד מסוים (תעשייתי, קלאסי, מינימליסטי, גרפי או מסעות) ודרכו ליהנות מקולקציה שלמה שיוצרת הרמוניה אחת גדולה.

דמיינו את זה

בקבוצת נגב יודעים שלחלק מהלקוחות קשה לדמיין איך הפריטים ישתלבו בסופו של דבר בחלל, לבחור את הגוון המתאים ביותר לחדר מסוים ועוד.

כדי להקל על הבעיה בחברה מעמידים לרשות הלקוחות תוכנת הדמיה, מה שמאפשר המחשה של החלל באופן תלת-ממדי כולל הפרטים שנבחרו.

הסניפים

לקבוצת נגב יש 8 סניפים ברחבי הארץ מחיפה בצפון ועד אילת בדרום, כך שכדי להתרשם מהטרנדים האחרונים בתחום העיצוב, לראות את המגמות החדשות וליהנות משופינג מהנה ופרקטי עליכם לעשות דבר אחד בלבד – למצוא את הסניף הקרוב אליכם.

וכמובן שבכל אחד הסניפים עובדים יועצים מיומנים שישמחו לעזור ולסייע לכם. לא בכדי זכתה החברה בפרס קפלן לתעשייה, פרס שמוענק לחברות כהוקרה על התייעלותן ועל העלאת פריון העבודה בהן.

שירות מעל הכל

העמדת הלקוח במרכז בקבוצת נגב אינה רק סיסמה. בחברה עומדים לרשותכם בטלפון ובדוא”ל לפני ביצוע ההזמנה, במהלך ההמתנה לאספקת המוצרים וגם לאחר הקנייה. המשמעות היא שבכל התלבטות או שאלה יש לכם גוף מקצועי לפנות אליו.

ואתם לא לבד – את מוצריה של קבוצת נגב ניתן למצוא ברחבי העולם, למשל בקניון של אפריקה ישראל במוסקבה, באצטדיון הלאומי ברומניה, במלונות רשת ראדיסון ועוד. בואו להצטרף להצלחה ולא תצטערו. הבית שלכם יגיד לכם תודה.

בר עמי קרמיקה

בועז בר-עמי, מנהל התפעול של החברה, הקדים להבחין כי הגידול והדרישה לחדשנות ויוקרה בתחום עיצוב הבית, צוברים תאוצה ודורשים מענה הולם. על כן עמלנו רבות, חדורי אמונה שנביא את הדבר הבא, העכשווי והמרשים ביותר שניתן.
אנו שמחים וגאים בתוצאה.

אולם התצוגה של חברתנו הפך לשם דבר בזכות היותו הקומפלקס המפואר והמתקדם ביותר לעיצוב הבית במדינה.
האווירה באולם מושתתת על אופיים של הביתנים בתערוכות בינלאומיות מובילות, והיא משרה תחושה של קפיצה קלה לחו”ל לקהל לקוחותינו המרוצים.

מודי

אנו בחברת MODY רואים בתפקידנו מורי דרך לעיצוב הבית עבור לקוחותינו, המסייעים בעזרת מגוון ואיכות להגשים את רצונו וטעמו של כל לקוח לפי טעמו האישי.

חברת MODY הוקמה בשנת 1970 ע”י משפחות דואניאס ובכר במטרה להוביל ולהנחיל סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל.

“חזון החברה הוא להוביל ולהציב סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הבית בישראל, ולהביא ללקוחותיה את פתרונות העיצוב העדכניים והאיכותיים ביותר ממיטב החברות בעולם במחיר הוגן, לצד הקפדה על שירות אישי ומקצועי”

אמינות ויציבות החברה, צוות העובדים המסור, בשילוב מגוון המוצרים הרחב שאנו מציעים, מאפשרים לנו להגשים את חזוננו ולהעניק פתרונות עיצוב בסגנון ובטעם טוב, לצרכיהם ולהעדפותיהם של לקוחות החברה, הארכיטקטים ומעצבי הפנים בישראל.

המוצרים שלנו:

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של ריצופים וחיפויים, כלים סניטריים, ארונות אמבטיה, פרקטים, אבן ושיש ומטבחים. בחברה אנו בוררים בקפדנות את כל הפריטים שלנו ובוחרים עבורכם את המוצרים האיכותיים והיפים ביותר בשוק.

חווית רכישה חדשנית:

אנו מזמינים אתכם לחווית קנייה חדשנית באולמות התצוגה שלנו. באמצעות ה- MODY VISION בפגישה תוכלו לסייר באופן וירטואלי בדירתכם, להתרגש איתנו ו”להלביש” את הדירה בסגנון העיצוב שמתאים לכם. לא תצטרכו לדמיין יותר איך הדירה שלכם תיראה, תוכלו לראות אותה ולבצע החלפות ושינויים בזמן אמת.

MODY בבירת העיצוב DCITY:

אולם התצוגה חדש ורחב מימדים מציע מוצרים ומותגים באיכות גבוהה, ברמות מחיר משתנות. שיתאים לכם באופן מושלם בהגשמת עיצוב הבית. באולם צוות עובדים מקצועיים ומסורים שילוו אתכם בפגישות ויעזור לכם למצוא את המוצרים הנכונים והטובים ביותר בשבילכם.

סניפים:

ל- MODY אולמות תצוגה מרהיבים בפריסה ארצית: בני ברק | ראשון לציון | כפר מלל | נתניה | חיפה | מישור אדומים.

נשמח לראותכם!.

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פגישה באתרנו ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם: https://mody.co.il/

מאיירס טפטים

מאיירס טפטים הינה חברה מצליחה ומוכרת ברחבי העולם בעלת וותק וניסיון עתיר שנים. הסניף הראשון בישראל נפתח בדיזיין סנטר בשנת 2009.

החברה בבעלות אברהם מאיירס, יהודי אמריקאי עם אהבה גדולה לטפטים שהינו היבואן הבלעדי של חברות טפטים מהמובילות והיוקרתיות בעולם.

למאיירס טפטים יש אולם תצוגה בדיזיין סנטר שבו ניתן להתרשם מאלפי מוצרים מדהימים, טפטים לכל מטרה וכן בדים יוקרתיים, את המוצרים שלנו ניתן למצוא גם בעוד חנויות טפטים או בחנויות רהיטים ומוצרים לבית.

מה שמייחד את מאיירס טפטים זה השרות והאיכות ללא פשרות, אנו מכבדים ואוהבים את הלקוחות שלנו וכל לקוח שנכנס לאולם התצוגה מרגיש זאת.

וכמו בכל דבר יש אופנה והתחדשות וגם פה אנו שומרים על רמה גבוהה ביותר, אנו דואגים לעקוב אחרי אופנת הטפטים, לבקר בתערוכות ברחבי העולם ומה שחדש ומעניין תמצאו אצלנו.

יש כמובן את “מאיירס טפטים הון ליין” שזו החנות הוירטואלית שלנו, השקענו בה משאבים רבים כדי שהלקוחות יסתדרו בקלות לטייל באתר לראות ולהכיר את המוצרים ולהזמין, בנוסף ישנם מאמרים נחמדים ומחכימים בנושאים הקשורים לטפטים שיכולים בהחלט לעזור ללקוח להבין ולהגיע להחלטות.

ברור שאין כמו להגיע לאולם התצוגה שם המבחר גדול יותר ותוכלו להרגיש את החומר ולראות את הצבע המדויק.