שירותים מתקדמים לא על חשבון יחס אישי

בנקים רבים מתגאים במערכת שמאפשרת קבלת שירותים באופן מקוון ללא צורך בקשר עם בנקאי. גם בנק ירושלים רואה חשיבות רבה באפשרות לקבל את שירותיו באופן מהיר ומקוון והוא מספק מגוון שירותים דיגיטליים במערכת המתקדמת שהקים. עם זאת, ממש כמו בדיזיין סיטי, גם בבנק ירושלים ניתנת חשיבות רבה לשירות וליחס האישיים. ניתן כבוד רב ללקוחות המעדיפים עדיין את ההתייעצות בטלפון או אפילו פנים מול פנים עם הבנקאי שהם מכירים. גם נקודה זו של חשיבות המפגשים החברתיים והתקשורת שלא דרך מסכים התעצמה מאוד בתקופה הלא פשוטה שעברנו בארץ ובעולם כולו. בבנק ירושלים חשיבות היחס האישי היתה ידועה מרגע הקמתו, ואין ספק שהמודעות לכך התעצמה עוד יותר.