פיליפ סטארק אצלכם במטבח

כולם מכירים את פיליפ סטארק בזכות מגדלי יו בתל-אביב שאותם עיצוב, אבל לא כולם יודעים שהוא מעצב תעשייתי שמתמחה בעיצוב של מוצרים ביתיים. זו בדיוק הסיבה שחברת גורניה בחרה בו לעיצוב של מוצריה. בחברה העריכו את החשיבות שהוא נותן לחווית הלקוח, את התשוקה שלו לחומר הגלם ואת האיזון שהוא יוצר בין הפרקטיקה לאמנות.

המוצרים שעיצב פיליפ סטארק לגורניה קוראים תיגר על הצורות הגנריות המוכרות של מכשירי החשמל, מספקים נקודת מבט חדשה ויוצרים חוויה הוליסטית שבה למכשירי החשמל נוכחות משמעותית. כל מוצר אמנם מעוצב ע”י פיליפ סטארק, אבל משתמש הקצה הוא זה שמגדיר את תפקידו. זו בדיוק הסיבה שלמוצרים אלו מראה בחזית וידיות מתכתיות מרובעות – מה שמאפשר לכל לקוח להוסיף להם את הטאץ’ האישי שלו.

וכמובן שכל המוצרים שעיצוב סטארק לגורניה יוצרים תחושה אנושית וחמה וזאת מתוך הנחה אחת – שהתוצאה הסופית תהיה נחשקת מבחינה עיצובית ואיכותית מבחינת טכנולוגיות וחומרים, אבל עדיין תהיה נגישה כלכלית, תשרת אתכם כלקוחות ותתרום לחיים שלכם. אפשר לראות במוצרים אלו ממש את תהליך החשיבה של פיליפ סטארק, את השאלות שהוא שאל את עצמו וגם את התשובות המקוריות שהוא מצא.

המקום הכי טוב להתחיל את החוויה הוא במתחם “דיזיין סיטי” במעלה אדומים. מדובר במתחם הקניות הגדול ביותר במזרח התיכון בתחום עיצוב הבית שמארח חנויות מהאץ ומחו”ל. המשמעות היא שאם אתם לקוחות פרטיים, אדריכלים או מעצבים שמחפשים את מוצרי החשמל הטובים ביותר של גורניה – אין לכם מה לחפש במקום אחר.