כספומט- חשיבה גם על הדברים הקטנים

כספומט נראה לנו מתקן סטנדרטי ובסיסי ואף מובן מאליו, אך ישנם הבדלים בין כספומט של חברות שפחות משקיעות לכספומט של בנק גדול ומכובד. בכספומט של מזרחי טפחות ישנה חשיבה על הקהל הרב אותו אמור הכספומט לשמש. נעשתה חשיבה על הדרכים בעזרתן יוכל הכספומט להיות נגיש ונוח לשימוש לקהל גדול יותר של אנשים, כולל קשישים, בעלי מוגבלויות ועוד. הדבר מתחבר גם לפעולות שמבצע בנק מזרחי טפחות לטובת הקהילה. אין ספק שגם כאן ישנו חיבור בין בנק מזרחי טפחות לדיזיין סיטי שחזונו הוא לספק חוויית קניה מהנה ונוחה לקהל הגדול ביותר של אנשים וחשב אף הוא על כל נושא הנגישות ומתן חוויה נהדרת לכולם.