כשמרכז קניות צעיר ובנק צעיר נפגשים
כאשר אנו אומרים בנק, אנו רואים בדמיוננו מוסד בעל ותק של עשרות שנים אם לא מעבר לכך, מוסד המתקשר עם הימים של טרום קום המדינה ממש. בנקים גדולים וותיקים פעמים רבות עסוקים מאוד בעצמם וברווחיהם ורואים פחות את הלקוח, ממש כפי שמרכזי קניות ותיקים, למשל בתי כלבו הממוקמים באירופה ופתוחים מעל מאה שנים, כבר מתקיימים ללא הצורך לראות את הלקוח באופן אישי. לא כך הדבר עם מקומות צעירים יחסית. בנק ירושלים נחשב לצעיר מאוד במונחים של בנק. הוא הפך לבנק מסחרי ב- 1998, גיל צעיר לבנק, אך מצד שני צבר ותק מספיק בכדי שהלקוח יתן אמון במקצועיות וברצינות שלו. הגיל הצעיר הוא נקודת דמיון בין בנק ירושלים לבין דיזיין סיטי, מרכז עיצוב הבית צעיר שבא לשרת את לקוחותיו בכל המרץ, ואינו רואה את הלקוח כמובן מאליו כמו רשתות או מרכזי קניות ותיקים מאוד.